|
|
|
|
|
Рейтинг «Золотое окно» за май 2017
Отраслевой центр О.К.Н.А Маркетинг совместно с порталом ОКНА МЕДИА подвели итоги рейтинга "Золотое окно" за май 2017 года. Результаты этого месяца показали, что максимальный балл - 100 не набрала ни одна компания. 2017 год уверенно продолжает тенденцию снижения качества консультирования менеджеров оконных компаний, все больше отдаляясь от идеального Wow-уровня консультаций (99-100 баллов). Примечательно и то, что региональные компании обгоняют столичные, демонстрируя лучшие результаты обслуживания клиентов и дружелюбного сервиса.
Next |
|
 |
|
|
Does statistics know everything?
Before investing into new markets, any company head or sole proprietor first of all sets a question: how much is it possible to earn in a new market and how quickly will investments pay for themselves.
Next |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
09/01/2007
In 2006 year plastic window became more expensive
In December of 2006 year prices for plastic windows almost did not changed. The increase trend amounts to 2% both for the orders “all included” and for the construction.
Next |
|
 |
|
|
15/10/2006
Research of windows consumers
Results of research cardinally changed as compared with data of last year. According to it an arrangement of place among 5 leaders of brand popularity is changed.
Next |
|
|
|
|
|
|
|
Average Market Prices |
 |
|
 |
|
|
Companies Ratings |
 |
|
 |
|
|
|
|
|